کتابت را جا بگذار

 

جا گذاشتن کتاب در مکان‌های عمومی رقتاری است که اکنون در ایتالیا و فرانسه هم رو به فزونی گذاشته. کسی که کتابش را در مکانی عمومی  رها می‌کند، هویت خود را آشکار نمی‌کند و ادعایی هم بابت قیمت کتاب ندارد، اما یک درخواست از خواننده یا خوانندگان احتمالی بعدی دارد: "شما نیز بعد از خواندن کتاب، آن را در محلی مشابه قرار دهید تا دیگران هم بتوانند از این اثر استفاده کنند." رول هورنباکر نخستین کسی بود که این حرکت را انجام داد. او یک فروشنده کامپیوتر در ایالت میسوری امریکا بود و نام این رفتار را Book Crossing گذاشت؛ یعنی کتاب در گردش. در فرانسه کتاب‌های در حال گردش از 10 هزار جلد فراتر رفته است. این رفتار جدید را می‌شود به نوعی "کمپین کتابخوانی" یا "کمپین به اشتراک گذاشتن کتاب" در نظر گرفت؛ کمپینی که می‌تواند به مثابه یک پروژه فرهنگی قابل تامل باشد.

در صفحه اول کتاب یک نفر متن زیر را نوشته بود:

"من این کتاب را با علاقه خواندم و آن را در همان مکانی که به آخر رسانده بودم رها کردم. امیدوارم شما هم از این کتاب خوش‌تان بیاید. اگر از آن خوش‌تان آمد بخوانید و گرنه در همان نقطه‌ای که پیدایش کرده‌اید، بگذارید بماند اگر کتاب را خواندید شماره‌ای به تعداد خوانندگان اضافه کنید و با ذکر محل پایان مطالعه، در جایی رهایش کنید."

 

ادامه نوشته

 چند مورد را از آموزش سؤال کردم که جواب آنها از این قراره:

قبل از ثبت نام حتما شهریه ثابت باید پرداخت بشه، در صورتی که تقاضای وام یا تقسیط شهریه را داشته باشید بعد از پرداخت شهریه ثابت می تونید از طریق صندوق رفاه اقدام کنید.  

در صورتی که مشکلی در پرداخت شهریه دارید می تونید در زمان ثبت نام با تأخیر ثبت نام کنید. 

 

سلام

زمان انتخاب واحد رو که حتماْ می دونید...

یکشنبه...ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۵...بصورت اینترنتی که در وبسایت دانشگاه نوشته بود

برنامه کلاسها و دروس را هم که حتما در وبسایت دانشگاه...قسمت دانشکده ها...دانشکده هنر و معماری دیدین...

حالا ازتون می خوام که در مورد این برنامه نظر بدین

چی فکر می کنین؟ این برنامه برای شما مناسبه؟

شاید بتونیم در صورت توافق اکثریت از آموزش بخواهیم دروس را در دو گروه و ساعت های دیگه ارائه کنن.

فقر همه جا سر می کشد

 

ميخواهم  بگويم ......

فقر  همه جا سر ميكشد .......

فقر ، گرسنگي نيست ، عرياني  هم  نيست ......

فقر ، چيزي را  " نداشتن " است ، ولي  ، آن چيز پول نيست ..... طلا و غذا نيست  .......

فقر  ،  همان گرد و خاكي است كه بر كتابهاي فروش نرفتهء يك كتابفروشي مي نشيند ......

                                                                                                     

ادامه نوشته

همکلاسی های عزیز سلام

تاریخ ثبت نام ما ۲۱ شهریور ماه است.

این را از سایت دانشگاه و قسمت معاونت آموزشی متوجه شدم

به مناسبت چهارم شهریور... سالروز درگذشت مهدی اخوان ثالث

آسمان سحرگاه 6 شهریور

شوخی آسمان با زمینیان در انتظار...!

خبری که از سال ۲۰۰۳ همه جهان را در انتظار گذاشته بود!

دو کره ماه در تاریخ 5 شهریور 1389

27th Aug the Whole World is waiting for......... ....

 

روز 5 شهریور تمام دنیا در انتظار .......
 
Planet Mars will be the brightest in the night sky starting August. It will look as large as the full moon to the ***** eye. This will cultivate on Aug. 27 when Mars comes within 34.65M miles off earth. Be sure to watch the sky on Aug. 27 12:30 am. It will look like the earth has 2 moons.
 
کره مریخ به بالاترین درجه درخشش دراسمان شب در 5 شهریور خواهد رسید
 
اون به اندازه کره ماه تمام بزرگ با چشم غیر مسلح به نظر خواهد رسید
این وقتی است که در روز 5 شهریور کره مریخ به فاصله 34.6 مایلی خود به زمین میرسد.
حتما در راس ساعت 12:30 بعد از ظهر ( نیمه شب) آسمان را تماشا کنید .
به نظر خواهد رسید که آسمان دو ماه دارد !!!
The next time Mars may come this close is in 2287.
این امر 1200 سال دیگر دوباره اتفاق خواهد افتاد
Share this with your friends as NO ONE ALIVE TODAY will ever see it again.
این لحظه را با دوستان خود شریک شوید زیرا هیچکس زنده ای دوباره این اتفاق را نخواهد دید.

مشاور علمی رصد خانه زعفرانیه خبری که در تاریخ 25تیر در ایران منتشر شده بود را تکذیب کرد و گفت: این خبر یک شوخی عجیب است که طی هفت سال اخیر در تمام دنیا به وجود آمده و همگان را دچار شبهه می کرده است.

 

دیشب بعد از رصد کامل، با چشم غیرمسلح که بماند چشم مسلح هم به کار نیومد!!!

هر چقدر دوربینهارو چرخوندیم و مادون قرمز و ماوراء بنفشش کردیم هاله های مشکوکی دور و بر ماه و یا با فاصله در غرب و شرق آسمون از اون دیده می شد ولی گویا هیچکدوم از اونا اقا بهرام خودمون ( مریخ) نبود!

حال یه تعداد از دوستان هم رفته بودن کویر و از آسمان کویر داشتن رصد می کردن ولی انگار بعد از دیدن لکه های مشکوک در آسمان متوجه شده بودن که هیچ کدوم از اونا نمی تونه مریخ باشه...

برای اینکه از اصل خبر باخبر بشین لینک زیر رو کلیک کنید...

http://p30city.net/showthread.php?p=166730

زمان ثبت نام

امروز رفته بودم دانشگاه و اطلاعات زیر را بدست آوردم:

زمان ثبت نام: ۱۵/۶/۸۹ لغایت ۲۵/۶/۸۹ به تفکیک مقطع رشته و سال ورود که از طریق دانشکده های مربوطه اعلام می شود.

شروع کلاسها: دوشنبه ۲۹/۶/۸۹

ثبت نام با تاخیر: ۳/۷/۸۹ تا ۶/۷/۸۹

حذف و اضافه: ۱۰/۷/۸۹ تا ۱۵/۷/۸۹

ضمنا ثبت نام و  پرداخت شهریه بصورت آنلاین انجام می شود.  

سلامی به گرمی و بلندای روزهای تابستون...

امیدوارم این پست بهونه ای باشه برای حضور میلیونی بچه ها در وبلاگ!!!

البته بی مناسبت هم نیست، چند روز پیش می خواستم به مناسبت تولد مهندس خدابین ( ۲۸ مرداد) یه پست تبریک بنویسم که متاسفانه مشغله بسیار شد و سعادت از کف برفت!

ولی الان هم دیر نشده و مناسبت دو تا شده و تولد میسیو ملازاده ( ۱ شهریور) هم بهش اضافه شده و این سعادت مضاعف نصیبم شد که تولد این دو دوست عزیز و طبق سنت همیشگی و به رسم ادب با همه احساسی که دارم بهشون تبریک بگم، آی لاو یو... انشاءالله در داشتن عمر طولانی با نوح پیامبر مشهور و محشور بشین!

تولدتون مبارک

يك روز زندگی

 

      


دو روز مانده به پايان جهان تازه فهميد كه هيچ زندگی نكرده است، تقويمش پر شده بود و تنها دو روز، تنها دو روز خط نخورده باقی بود.


پريشان شد و آشفته و عصبانی نزد خدا رفت تا روزهای بيشتری از خدا بگيرد، داد زد و بد و بيراه گفت، خدا سكوت كرد، جيغ زد و جار و جنجال راه انداخت، خدا سكوت كرد، آسمان و زمين را به هم ريخت، خدا سكوت كرد.

 

 

 

ادامه نوشته

چکامه ای از: مرحوم نجمه زارع

 

غم كه مي آيد در و ديوار شاعر مي شود      

در تو زنداني ترين رفتار، شاعر مي شود

مي نشيني چند تمرين رياضي حل كني     

 خط كش و نقاله و پرگار، شاعر مي شود

تا چه حد اين حرف ها را مي تواني حس كني؟     

حس كني دارد دلم بسيار شاعر مي شود

تا زماني با تو ام انگار شاعر نيستم  

از تو تا دورم، دلم انگار شاعر مي شود

باز مي پرسي: چطور اينگونه شاعر شد دلت؟      

تو دلت را جاي من بگذار! شاعر مي شود

گرچه مي دانم، نمي داني چه دارم مي كِشم       

 از تو مي گويد دلم هربار، شاعر مي شود